یه روزی یک نفر ازم پرسید شکست عشقی خوردی؟ منم دورغ گفتم و گفتم:"نــــــــــــه"

! .. مـَـטּ بـﮧ בرڪـــ .. !

بـﮧ بـالشـــمـ رَحـــمـ کـטּ ؛

☁ .. گریــﮧ هـاے شبــانـﮧ امـ امـــانـش را بـریـــבه .. ☁

 

 


ثانیه ها دلتنگی مرا...
از فاصله ای به وسعت آسمان...
فریاد میزنند...
کاش امروز را...
لحظه ای...فقط لحظه ای...
در کنارت بودم...
کاااااش...

 

 

با دلم شرط بسته ام

 

 

 

 

یا تو را خواهم برد

یا دیگر از هیچ بارانی

برنخواهم گشت !

 

 

امشب از آن شب هایی است که دلم هوای آغوشت را کرده
افسوس که جز پاهای بغل کرده ام مهمان دیگری ندارم


 

به هیچکس در این دنیا وابسته نباش

حتی سایه ات تو را هنگام تاریکی ترک می کند...


 

 

 

 

 

 

 

رفت …
تو را به خدا سپرد و خودش را به دیگری !
 

 

رفتی نگفتی با خودت....اینجا یکی میمیره

 

آخه بجز من کی میاد...سراغتو بگیره

شک نکن نباشی این دل از غصه میمیره

بعد از تو ....قلب من...هی بهونتو میگیره

 

 

 


 


همه چــیـز بــا تــو شــروع شــد امــــا هــیـچ چــیـز بــدون

تــــو تـمـام نـمـی شـــود حـــتـی هــمـیـن

دلــتـنگــی هــای مـــن !

 

 

 

 

چگونه از دفتر خاطرات قلبم پاک کنمت

 

 

اشتباه از من بود

  پر رنگ نوشته بودمت

به این راحتی ها پاک نمیشوی...!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تو به احساست بياموز نفس نكشد
هواي دلها الوده است اينجا…
فاصله يك عشق تا عشق بعدي يك نخ سيگار است



 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: